جمعه ؛ 10 فروردين 1403
26 بهمن 1401 - 12:29

سردار سلامی: راهپیمایی ۲۲ بهمن فتنه دشمنان را به خودشان برگرداند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن درخشش استثنایی و معجزه آسایی داشتند، گفت: دشمنان می‌خواستند خیابان‌های ما را مملو از شرارت کنند، اما خداوند توطئه و مکر ان‌ها را به خودشان بازگرداند.
کد خبر : 13581

پایگاه رهنما:

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در اختتامیه مسابقات قرآن و عترت سازمان بسیج با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: دشمنان می‌خواستند خیابان‌های ما را مملو از شرارت کنند، اما خداوند توطئه و مکر ان‌ها را به خودشان بازگرداند و بواسطه تقوای الهی مردم، آن‌ها را از این فتنه عظیم خارج کرد.

سلامی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن درخشش استثنایی و معجزه آسایی داشتند، افزود: این راهپیمایی نشان داد در نبرد مکرها، مکر الهی غالب است و مردم نشان دادند حق تحقق یافتنی است و یاس در قلب دشمنان و امید در قلوب مومنان ما جای گرفت.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: پس از این راهپیمایی عظیم، دشمن عقب نشست و خاموش شد و فروپاشید و این ۲۲ بهمن‌ها برای تجلیل از ۲۲ بهمن ۵۷ نیست بلکه هرکدام همان ۲۲ بهمن ۵۷ است با همان تاثیر.

وی با بیان اینکه این انقلاب اسلامی در یک نبرد جریان دار است، گفت: از بین بردن استکبار از روی زمین ارزش اساسی و نقشه انقلاب اسلامی است و در این ۴۴ سال آیه‌های قرآن ما را از فتنه‌های کوچک و بزرگ نجات داده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات