پنجشنبه ؛ 09 فروردين 1403
27 اسفند 1399 - 16:35

ویژه برنامه‌های تحویل سال نوروز ۱۴۰۰ اعلام شدند

شبکه‌های سیما طبق روال هر ساله، سفره هفت‌سین متنوعی برای تحویل سال برای مخاطبان خود در نظر گرفته اند.
کد خبر : 8678

پایگاه رهنما:

 

همزمان با آغاز نوروز و نوشدن طبیعت، شبکه‌های سیما با ویژه برنامه‌هایی جذاب و شاد به استقبال بهار ۱۴۰۰ می‌روند.

**** تحویل سال ۱۴۰۰ با شبکه یک

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ شبکه یک با اجرای علی ضیا از ۲۸ اسفند با آیتم‌های گوناگون و جذاب و حضور چهره‌های محبوب روی آنتن این شبکه می‌رود.

«فرمول ۱۴۰۰» یکی از آیتم‌های نوستالژیک برنامه است که در آن خوانندگانی، چون مجید اخشابی، فریدون آسرایی، امیر تاجیک، حمید حامی آهنگ‌های قدیمی شان را در فضایی بازسازی شده خوانده اند.

در آیتم «دهه هشتادی دهه هفتادی» با جوان‌ها گفتگو شده و از آنجایی که عید امسال با میلاد امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) مصادف شده، آیتم‌های برادرانه‌ای برای پخش در برنامه تولید شده؛ مثلا چهره ای، چون میثم درویشان پور با برادرش مهمان «فرمول یک» و گفتگوی فان برنامه شده اند.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

در آیتمی دیگر علی ضیا با فوتبالیست‌های مطرحی، چون علیرضا جهانبخش و شجاع خلیل زاده به صورت تصویری گفتگو کرده است همچنین با حضور حامد همایون، قطعه‌ای از این خواننده با لب خوانی فوتبالیست‌های قدیمی اجرا و ضبط شده است.

«فرمول کمدی» که یکی از آیتم‌های محبوب دوره جدید «فرمول یک» به حساب می‌آید همچنان در ویژه برنامه تحویل سال نیز با حضور کمدین‌ها فضای شادی برای مخاطبان رقم می‌زند. فریبا نادری، محمد نادری و سیما تیرانداز نیز از چهره‌هایی هستند که استندآپ کمدی اجرا می‌کنند.

همچنین ضیا نیز روی آنتن زنده برنامه میزبان چهره‌های مختلف هنری و ورزشی است و البته از حضور چهره‌های مردمی تاثیرگذار نیز بهره خواهد برد.

این برنامه در سه قسمت شب‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند در ساعت ۲۲:۱۵ و روز ۳۰ اسفند از ساعاتی پیش از تحویل سال به صورت زنده پخش می‌شود.

*** تحویل سال با «صبح فروردین» شبکه دو

ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه دو با نام «صبح فروردین» با حضور چهره‌های هنری، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... و بخش‌های شاد نوروزی روز شنبه ۳۰ اسفند از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۶:۰۰ با اجرای محمد سلوکی و نجمه جودکی روانه آنتن خواهد شد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر با بخش‌های متنوع نوروزی روانه آنتن خواهد شد. همچنین مهمانانی در حوزه‌های مختلف اعم از چهره‌های هنری، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، خانواده کادر درمان و شهدای مدافع سلامت در این برنامه حضور خواهند داشت.

از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای این برنامه اجرای موسیقی زنده با حضور خوانندگان مختلف و پرداختن به آئین‌های نوروزی در اقوام ایرانی و نوروز در کشور‌های دیگر به ویژه تاجیکستان وافغانستان خواهد بود.

این برنامه به کارگردانی مسعود مرعشی و نگار حسینی در روز ۳۰ اسفند از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۶:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

*** «عصر جدید» با ۳ ویژه برنامه به استقبال ۱۴۰۰ می‌رود

«عصر جدید» برای تحویل سال ۱۴۰۰، چند ویژه‌برنامه تدارک دیده و از دو روز مانده به عید، مهمان تلویزیونی ایرانیان است

۲۸ اسفندماه، اولین ویژه‌برنامه از حوالی ساعت ۱۹:۳۰ و بعد از خبر ورزشی شروع می‌شود و فینالیست‌های امسال مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران به همراه مربیان‌شان، مهمانان برنامه هستند و البته فینالیست‌های محبوب پارسال عصرجدید هم به عنوان «حامی»، به کمک ۵ فینالیست امسال می‌آیند.

۲۹ اسفندماه هم ویژه‌برنامه «عصر جدید» از حوالی ساعت ۱۹:۳۰ شروع می‌شود و تا پاسی از شب ادامه دارد؛ در این شب، چهره‌های محبوب و مشهور میان مردم، در کنار فینالیست‌های این فصل عصرجدید در برنامه حضور می‌یابند.

بعد از خبر ساعت ۲۲ هم «عصر جدید» خواهد بود و راس ساعت ۱۲ شب جمعه، درگاه‌های رای‌گیری بسته خواهد شد و فصل دوم «عصر جدید»، با غوغای پرشور اعلام نتایج و مشخص شدن قهرمان به پایان خواهد رسید روز عید یعنی ۳۰ اسفندماه هم، «عصر جدید»‌ها از حدود ساعت ۱۰ صبح، شروع سال جدید را جشن می‌گیرد.

حضور چهره‌ها، کنسرت‌های موسیقی، آیتم‌های جذاب و متفاوت مثل دوربین مخفی و گزارش‌های ویژه و... از دیگر بخش‌های ۳ برنامه ویژه امسال است.

*** «عطر نرگس، رقص باد» ویژه تحویل سال شبکه چهار

برنامه «عطر نرگس، رقص باد» کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما با اجرای مشترک سید مهرداد ضیائی و سید مصطفی امامی است که شنبه ۳۰ اسفند از ساعت ۱۰ صبح به مدت چهار ساعت روی آنتن می‌رود و بهار ۱۴۰۰ را جشن می‌گیرد.

*** تحویل سال با «نوروزترین نوروز» شبکه پنج

ویژه برنامه «نوروزترین نوروز» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج از ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ به صورت زنده به استقبال نوروز ۱۴۰۰ می‌رود.

این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی کاوه امیری جاوید، کارگردانی علی خسروی و نویسندگی و سردبیری فرزانه پزشکی در لحظات تحویل سال مهمان خانه گرم مخاطبان خواهد شد.

*** «سلام» شبکه قرآن در استقبال نوروز

ویژه برنامه نوروزی «سلام» از جمعه ۲۹ اسفند به استقبال نوروز ۱۴۰۰ خواهد رفت و در ویژه برنامه‌ای با بخش‌های جذاب و متنوع نوروز مهدوی را جشن خواهد گرفت.

ویژه برنامه «سلام» ویژه عید نوروز و لحظه تحویل سال و مهدیه ایران در اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان از مشهد مقدس، کربلای معلی، مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر سیدالکریم الحسنی و حضرت معصومه علیهما السلام روی آنتن می‌رود.

این ویژه برنامه در روز جمعه ۲۹ اسفند از ساعت ۱۹:۳۰ از مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی پخش می‌شود و با کربلای معلی ارتباط زنده تصویری خواهد داشت.

«سلام» در روز شنبه ۳۰ اسفند نیز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰، به صورت زنده از مشهد مقدس با حضور قاریان، کارشناسان و شاعران، مداحان و هنرمندان پخش می‌شود.

ویژه برنامه نوروزی «سلام» در لحظه تحویل سال ارتباط زنده با حرم‌های مطهر امام رضا و امام حسین علیهما السلام، دل‌های مشتاق را روانه صحن و سرای ملکوتیشان خواهد کرد.

*** «حول حالنا» در شبکه سلامت

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ با نام «حول حالنا» با اجرای ارش ظلی پور از شبکه سلامت سیما روانه آنتن می‌شود.
این برنامه با حضور خانواده شهدای سلامت و مسئولین وزارت بهداشت و جمعی از کادر درمانی بیماری کرونا از جمله دکتر مینو محرز، دکتر مردانی، دکتر طبرسی و جمعی از شاعران و طنزپردازان مانند عبدالجبار کاکایی، ناصر فیض، سعید بیابانکی، مهدی استاد احمد صابر قدیمی و اجرای استنداپ کمدی دانشگاه علوم پزشکی به سرپرستی علی فریادی از ساعت ۱۰ تا ۱۴ از شبکه سلامت پخش می‌شود.

*** تحویل سال در شبکه ورزش

ویژه برنامه تحویل سال شبکه ورزش سیما نیز به صورت زنده و با محوریت مروری بر رویداد‌های ورزش کشور و با حضور چهره‌های موفق ورزشی سال ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰ صبح روز ۳۰ اسفند پخش خواهد شد.

*** تحویل سال شبکه امید با نوجوانان

شبکه امید برنامه‌های مختلفی را در روز ۳۰ اسفند تدارک دیده است و یک برنامه یک ساعته هم برای بازه زمانی تحویل سال به صورت تولیدی در نظر گرفته است.

این برنامه از ۴۰ دقیقه قبل از تحویل سال تا ۲۰ دقیقه بعد از آغاز سال ۱۴۰۰ روی آنتن می‌رود و فاطمه امجدیان مجری نوجوان شبکه امید، آن را اجرا می‌کند.

در فاصله‌های کوتاهی هم ویدئو‌هایی از مجریان نوجوانی که با شبکه امید همکاری داشته اند و از شهر‌های مختلف کشور و در کنار ابنیه تاریخی این شهر‌ها یا محل زندگی و کار خود تصاویری ضبط کرده اند پخش می‌شود همچنین نماهنگ‌هایی از خوانندگانی، چون علی زندوکیلی و بابک افرا در این برنامه روی آنتن می‌رود.

این برنامه به صورت تولیدی و از طریق واحد پخش شبکه امید روی آنتن می‌رود و بعد از آن ویژه برنامه‌های این شبکه برای نوروز ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

*** «سین هشتم» ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه افق

ویژه‌برنامه تحویل سال «سین هشتم» با اجرای صابر خراسانی و علی سلیمانی شنبه ۳۰ اسفندماه از ساعت ۹ صبح آغاز و تا تحویل سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات