پنجشنبه ؛ 09 فروردين 1403
19 بهمن 1399 - 23:06

نام نهاد اجماع‌ساز مشخص شد/ «جبهه اصلاح‌طلبان ایران» نهاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای سال 1400

اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات امروز طی جلسه‌ای مصوب کردند که نهاد اجما‌ع‌ساز اصلاح‌طلبان با نام «جبهه اصلاح‌طلبان ایران» با ۴۶ عضو رسمی یا مشاور فعالیت کنند.
کد خبر : 8411

پایگاه رهنما :

اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات امروز طی جلسه‌ای مصوب کردند که نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان با نام «جبهه‌ اصلاح‌طلبان ایران» با 46 عضو رسمی یا مشاور فعالیت کنند.

جبهه اصلاح‌طلبان ایران مطابق مصوبه امروز شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ایران جبهه اصلاح‌طلبان ایران به عنوان یک جبهه سیاسی مجموعه‌ای از دبیران کل احزاب یا نمایندگان تام‌الاختیار آنان به نمایندگی از احزاب متبوعشان و جمعی از شخصیت‌های معتمد، متنفذ و مؤثر اصلاح‌طلب به عنوان مشاور احزاب تشکیل‌دهنده این جبهه که ضمن حفظ هویت مستقل سازمانی خویش با توافق در مورد راهبردهای تعریف شده با رهبری مشترک جمعی فعالیت می‌کنند.

این جبهه به منظور ایجاد وحدت، هماهنگ و انسجام‌بخشی به فعالیت های مجموعه اصلاح‌طلبان کشور تدوین و اجرای راهبردها، سیاست‌ها، برنامه‌ها و اتخاذ مواضع کلان جریان اصلاحات و ورود مؤثر این جریان در انتخابات رئیس جمهوری، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل می‌شود.

در مصوبه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آمده است: اعضای جبهه اصلاح‌طلبان ایران با پذیرش توأمان هر دو بال نظام جمهوری اسلامی (جمهوریت و اسلامیت) تفسیری متناسب با مقتضیات زمان از دین، تنوع و تکثر، برقراری روابط خارجی متکی بر برابری و منافع متقابل با دیگر کشورها،‌ میهن‌دوستی، شهروندمحوری، برابری اجتماعی و مردم‌سالاری با هدف ایجاد سازوکار مناسب برای فعالیت جبهه بر پایه عقلانیت رسماً فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

منبع: فارس

ارسال نظرات