جمعه ؛ 10 فروردين 1403
24 آذر 1399 - 21:23

ستادکل: اجازه بدرفتاری با سربازان را نمی‌دهیم/موضوع سرباز بابلی در دست بررسی است

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل با اعلام اینکه این اداره در خصوص نحوه بکارگیری و چگونگی رفتار با کارکنان وظیفه بسیار حساس است گفت: با هرگونه بدرفتاری، برخورد ناشایست و خلاف مقررات برخورد می‌شود.
کد خبر : 7939

پایگاه رهنما :

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگوی در خصوص چگونگی رفتار سازمان ها،نهادها و دستگاه‌های دولتی با کارکنان اظهار داشت: اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص نحوه بکارگیری و چگونگی رفتار با سربازان بسیار حساس بوده و با هرگونه بدرفتاری احتمالی با سربازان، برخورد می‌کند.

وی گفت: اداره های بازرسی و حفاظت در پادگان ها و مراکز آموزشی و دستگاههای مرتبط آماده انعکاس گزارش‌های سربازان در موارد مختلف بوده و اگر محرز شود فردی با سربازی برخورد ناشایست و خلاف مقررات داشته باشد حتماً برخورد می کنیم.

امیر دریادار دوم رحیمی پورگفت: با پیگیری ها و دستورالعمل های ابلاغی تاکنون تخلفات و رفتارهای نامناسب را بسیار کم شاهد بوده و مشکل خاصی نداشته ایم.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل در پاسخ به دیگرپرسش‌ فارس درخصوص موضوع بدرفتاری با سرباز بابلی اظهار داشت:موضوع بابل در دست پیگیری است  و اگر محرز شود خطایی صورت گرفته است با فرد خاطی برخورد می شود.

گفتنی است اخباری مبنی بر برخورد فیزیکی و بدرفتاری با یک سرباز امریه در یکی از دستگاه های دولتی در فضای مجازی در حال انتشار است.

منبع: فارس

ارسال نظرات