پنجشنبه ؛ 09 فروردين 1403
17 مهر 1399 - 20:55

زیارت اربعین «آیت‌الله رئیسی» در کنار سربازان پاسگاه مرزی

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس دستگاه قضا و نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سفر به خراسان‌جنوبی با حضور در پاسگاه مرزی یزدان در نقطه صفر مرزی با کشور افغانستان، با فرماندهان، افسران و سربازان مستقر در این پایگاه دیدار و زیارت اربعین را به صورت دسته جمعی با آن‌ها قرائت کرد.
کد خبر : 7374

پایگاه رهنما :

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس دستگاه قضا و نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سفر به خراسان‌جنوبی با حضور در پاسگاه مرزی یزدان در نقطه صفر مرزی با کشور افغانستان، با فرماندهان، افسران و سربازان مستقر در این پایگاه دیدار کرد.

وی در این بازدید در جریان توانمندی‌ها و امکانات موجود برای صیانت از مرزهای کشور در حوزه‌های جنگ الکترونیک، توانمندی‌های پهپادی، رصد آنلاین و مرزبانی فیزیکی قرار گرفت.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی در این بازدید رئیس قوه قضائیه را همراهی کردند.

در پایان این دیدار، آیت‌الله رئیسی با حضور در جمع افسران، سربازان و کادر پاسگاه مرزی یزدان، زیارت اربعین را به صورت دسته جمعی با آن‌ها قرائت کرد.

منبع: فارس

ارسال نظرات