پنجشنبه ؛ 09 فروردين 1403
13 تير 1399 - 18:55

ناگفته‌هایی از طولانی‌ترین گروگان‌گیری قرن در دو کتاب «راز احمد» و «سی و هفت سال»

جشن امضای اینترنتی کتاب‌های «راز احمد» و «سی و هفت سال» سفر بی بازگشت و ناگفته‌هایی از احمد متوسلیان به قلم حمید داودآبادی برگزار می‌شود.
کد خبر : 6727

پایگاه رهنما :

جشن امضای اینترنتی کتاب‌های «راز احمد» و «سی و هفت سال» سفر بی بازگشت و ناگفته‌هایی از احمد متوسلیان به قلم حمید داودآبادی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، همزمان با سالروز اسارات یا شهادت فرمانده لشکر ۲۷محمد رسول الله(ص)؛ حاج احمد متوسلیان، دو کتاب از این فرمانده مقاومت با نگاهی واقع بینانه و همچنین واکاوی پرونده طولانی‌ترین گروگان گیری قرن اخیر به منتشر و توسط انتشارات شهید کاظمی در این ایام معرفی و عرضه می‌شود.
 

این گزارش می‌افزاید: ۳۷ سال از روز یک شنبه تلخی که در پست بازرسی برباره در شمال بیروت، آن حادثه تلخ اتفاق افتاد، می‌گذرد. در آن روز گرم تابستان شرجی لبنان، شبه نظامیان فالانژیست مسیحی – مارونی که نقش جاده صاف کن و مزدور اسرائیل را برای اشغال لبنان ایفا می‌کردند، دست به جنایتی فراموش نشدنی زدند.

ربودن حاج احمد متوسلیان فرمانده قوای محمد رسول الله (ص) که از ایران برای دفاع از مظلومان لبنان اعزام شده بودند، سیدمحسن موسوی کاردار سفارت ایران در بیروت، کاظم اخوان خبرنگار و عکاس خبرگزاری ایرنا و بسیجی رزمنده تقی رستگار، طولانی ترین حادثه ربایش 4 نفر را رقم زد.

از آن تاریخ تا به امروز، اخبار ضد و نقیضی منتشر شده است که هیچ کدام سندیت نداشته و همه بر حدسیات و ادعاها مبتنی است. در این دو کتاب، سعی شده است حتی المقدور با نگاه به ادعاها، نقابی به حقیقت زده شود. بدان امید که هر چه زودتر سرنوشت آن عزیزان مشخص شود تا مادر چشم انتظار حاج احمد متوسلیان، همسر و فرزند سیدمحسن موسوی و دیگران از نگرانی رهایی یابند.

کتاب «37 سال» و «راز احمد» هر دو اثر حمید داود آبادی میباشد، که توسط انتشارات شهید کاظمی و یازهرا س منتشر شده‌اند.

نشر شهید کاظمی همزمان با سالروز اسارات یا شهادت؛ حاج احمد متوسلیان این دو کتاب که با نگاهی واقع بینانه و همچنین واکاوی پرونده طولانی‌ترین گروگان گیری قرن اخیر منتشر شده است را با تخفیف ویژه در این ایام معرفی و عرضه می نماید

علاقمندان جهت تهیه این دو کتاب می توانند از طریق سایت nashreshahidkazemi.ir و یا ارسال نام کتاب به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ با 20 درصد تخفیف کتب را تهیه کنند.

منبع: فارس

ارسال نظرات