جمعه ؛ 10 فروردين 1403
29 خرداد 1399 - 17:37

نشست ویژه کمیسیون تحقیق مجلس با وزارت اطلاعات درباره اعتبارنامه تاجگردون

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی از نشست ویژه این کمیسیون با نماینده وزارت اطلاعات درباره پرونده اعتبارنامه منتخب گچساران خبر داد.
کد خبر : 6590

پایگاه رهنما :

حجت‌الله فیروزی سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی با اشاره به آخرین اخبار از وضعیت پرونده اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم، گفت: کمیته‌ای پنج نفره در کمیسیون تحقیق مجلس برای بررسی پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم تشیکل شده است.

وی با بیان اینکه ریاست این کمیته 5 نفره به عهده آقای میرتاج‌الدینی است، اظهارداشت: قرار است این کمیته بررسی‌‌های بیشتری پیرامون پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون داشته باشد و نتیجه بررسی‌ها را در قالب گزارشی به هیئت‌رئیسه مجلس اعلام کند.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس یازدهم با اشاره به جزئیاتی از روند بررسی پرونده اعتبارنامه منتخب گچساران در مجلس یازدهم از سوی این کمیته 5 نفره، گفت: قرار است در هفته آینده جلساتی با نمایندگانی از وزارت اطلاعلات، شورای نگهبان و نیز آقای قالیباف رئیس مجلس پیرامون پرونده آقای تاجگردون داشته باشیم.

فیروزی اضافه کرد: قرار است در جلسه‌ای که با نماینده وزیر اطلاعات در هفته آینده خواهیم داشت، نامه این وزارتخانه درباره پرونده آقای تاجگردون که به 6 مورد درباره آن اشاره شده، رسیدگی شود.

  سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس در پایان خاطرنشان کرد: گزارش نهایی کمیسیون تحقیق مجلس درباره پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون، تا روز سه‌شنبه آینده(10 تیر 99) نهایی و تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهد شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات