جمعه ؛ 10 فروردين 1403
27 خرداد 1399 - 15:04

بسته کمک آموزشی اساتید درس دفاع مقدس در تهران رونمایی شد

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از بسته کمک آموزشی اساتید درس دفاع مقدس در محل دانشگاه شهید رجایی رونمایی شد.
کد خبر : 6546

پایگاه رهنما:

ین رونمایی از بسته کمک آموزشی اساتید درس دفاع مقدس با حضور سردار «علی اصغرمحسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران، سرهنگ «حمید حیدری» رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای بنیاد، امیر «سیروس نیکبخش» مدیرآموزش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران، «علی پورکمالی» معاون آموزش دانشگاه شهید رجایی و مسئولان دانشگاه  برگزار شد.

در این نشست سردار «علی اصغرمحسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تهران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا نسبت به ضرورت بهره‌گیری از فضای مجازی اظهار داشت‌: فضای مجازی فرصتی در اختیار مدیران و اساتید قرار داده است که در کمترین زمان می توان تاثیر قابل توجهی به مخاطب گذاشت.

وی در ادامه با تقدیر از معاون آموزشی و سایر دست‌اندرکاران دانشگاه شهید رجایی گفت: با توجه به رسا‌لت این دانشگاه تحت عنوان تربیت دبیر و اثر‌گذاری آن در سیستم آموزش کشور در سطوح مختلف و انتقال مفاهیم دفاع مقدس از طریق فراگیران و دانشجویان، این دانشگاه یاد شده را دانشگاه مهم و زیربنایی قرارداده است.

این مسول با تاکید بر ضرورت ارتقا اطلاعات کمک آموزشی اساتید درس دفاع مقدس بیان داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس درنظر است برای هر فصل یک بسته لوح فشرده حاوی هربسته چهل عنوان اطلاعات تکمیلی آموزشی (شامل فیلم، عکس، صوت و...) با همکاری مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای بنیاد تهیه و به اساتید داده شد.

امیر «سیروس نیکبخش» مدیر آموزش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران در خصوص چگونگی توسعه درس آشنایی با دفاع مقدس در حاشیه مراسم گفت: از سال 94 تاکنون ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان تهران سیر صعودی داشته، به طوری که درسال تحصیلی سال گذشته تعداد 34 هزار دانشجو این درس را انتخاب و گذرانده‌اند.

‌در ادامه نشست «علی پورکمالی» معاون آموزش دانشگاه شهید رجایی و سرهنگ «حمید حیدری» رئیس مرکز توسعه وترویج فرهنگ دفاع مقدس نسبت به ضرورت حضور در فضای مجازی و ادامه همکاری تاکید کردند.

در پایان ضمن رونمایی از بسته کمک آموزشی اساتید درس دفاع مقدس از مسئولین و دست‌اندرکاران دانشگاه شهید رجایی به جهت همکاری و توسعه درس در دانشگاه، با تقدیم لوح تشکر و قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات