جمعه ؛ 10 فروردين 1403
27 ارديبهشت 1399 - 13:05

ملت ایران بلای کرونا را به فرصتی طلایی تبدیل کردند

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این‌که کرونا بلایی بود که مردم ما آن را به فرصتی طلایی تبدیل کردند، گفت: کرونا بار دیگر روحیه تعامل، ایثار، ازخودگذشتگی و نوع‌دوستی را در جامعه احیا کرد.
کد خبر : 6354

پایگاه رهنما :

حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست مسئولان قرارگاه مردمی گامی به‌سوی جامعه مهدوی اظهار داشت: نکته قابل تأمل در بحث زمینه‌سازی ظهور این است که خیلی از علائم ظهور برای مردم می‌گویند؛ درحالی‌که در ادبیات دینی ما سخن از شرایط ظهور است و انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین رسالتش این زمینه‌سازی است.

وی فرهنگ مهدویت را فرهنگی مبتنی بر تبری و تولی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی نیز به معنای واقعی کلمه به دنبال تحقق این دو کلیدواژه اساسی مهدویت است و امروز ثمره آن را در گسترش روحیه ضد استکباری در اکثر کشور‌های جهان شاهدیم و «نه» گفتن به قدرت‌های استکباری و استعماری در حال نفوذ در آزادی‌خواهان جهان است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به این‌که کرونا بلایی بود که مردم ما آن را به فرصتی طلایی تبدیل کردند، گفت: یکی از این فرصت‌ها، تشکیل قرارگاه مردمی گامی به‌سوی جامعه مهدوی در مسجد مقدس جمکران است که این اقدام حکایت از برداشتن قدم‌های عملی در این مسجد مقدس برای عملیاتی شدن مؤلفه‌های ظهور دارد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر این‌که کرونا بار دیگر روحیه تعامل، ایثار، ازخودگذشتگی و نوع‌دوستی را در جامعه احیا کرد، افزود: دیدیم که جوانان این مرز و بوم از طلبه‌های حوزه‌های علمیه تا دانشجویان و قشر‌های مختلف بسیج چگونه پای‌کار آمدند و در بیمارستان‌ها و بیرون از بیمارستان‌ها به مقابله با کرونا پرداختند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه در پایان با بیان این‌که در این مسجد شریف باید سوغاتی معنوی برای زائران در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: یکی از شرایط ظهور ایجاد روحیه ایثار و خدمت به همنوع در جامعه است و اینکه شما با مشارکت مردم و خیرین به نام امام زمان (عج) گوشت در سفره‌های مردم می‌گذارید بسیار باارزش‌تر است و به‌طور حتم آثار مبارکی را به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات