پنجشنبه ؛ 09 فروردين 1403
14 دی 1398 - 10:46

خداحافظ ذوالفقار سپاه اسلام

قلم این حقیر، کوچک‌تر و عاجزتر از آن است که عظمت و شکوه شهادت شخصیتی، چون شهید سپهبد قاسم سلیمانی را به تصویر بکشد؛
نویسنده : محمدرضا شبانی
کد خبر : 4802

پایگاه رهنما:

قلم این حقیر، کوچک‌تر و عاجزتر از آن است که عظمت و شکوه شهادت شخصیتی، چون شهید سپهبد قاسم سلیمانی را به تصویر بکشد؛ برای نسلی به‌مانند ما که رشادت‌های سردار دلاور و بصیر انقلاب را تنها در چند دهه‌ای به چشم دیده که دشمنان شدیدترین توطئه‌ها و دسیسه‌ها را برای قطع کردن شجره طیبه انقلاب، به کار گرفته‌اند. برای نسل سوم و چهارم انقلاب مجاهدت‌های سرداری، چون حاج قاسم سلیمانی کاملاً محسوس و ملموس است؛ «مجاهدت‌هایی که با هیچ پاداشی قابل جبران نیست». جبهه مقاومت و اقتدار برخاسته از آن به سلیمانی‌ها مدیون است. هفته گذشته سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دستور ترامپ و به‌وسیله بالگرد‌های آمریکایی در حوالی فرودگاه بغداد به آرزویش رسید و آسمانی شد. سردار سلیمانی فردی بود که به اعتراف ترامپ جنایتکار و قمارباز، تریلیون‌ها دلار هزینه نظامی آمریکا در منطقه را نقش بر آب کرد.

سردار سلیمانی فردی بود که کمربند مقاومت در منطقه را علیه استکبار آمریکایی-صهیونیستی مستحکم کرد و طلایه‌دار مبارزه با گروهک‌های تروریستی تکفیری همچون القاعده، طالبان و داعش بود. شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا در عراق یعنی استراتژی و راهکار‌های آمریکا در منطقه جواب نداده و آن‌ها تنها به این اقدام وحشیانه و تروریستی روی آورده‌اند. سرزمین عاشورایی ایران‌زمین، مملو از حاج قاسم‌ها و مالک اشتر‌هایی است که در زیر سایه شجره تنومند انقلاب قد کشیده‌اند و جبهه مقاومت را به‌جایی رسانده‌اند که بتواند با رویش‌های انقلابی که دارد خط ممتد مبارزه را ادامه دهد. سخت است برای امت اسلام و ایران انقلابی عزیز که چنین سردار و ذوالفقار بصیری را از دست بدهد؛ قطعاً خبر شهادت حاج قاسم قلوب ایرانیان و میلیون‌ها عاشق اهل‌بیت را به درد می‌آورد، اما نه سست می‌شویم و نه ناامید؛ چون جبهه مقاومت از این پس باانگیزه و اقتدار بیشتری علیه استکبار وارد عمل می‌شود.
زهی به سعادتت سردار رشید اسلام که شهادت میراث پرافتخار عاشورائیانی همچون طهرانی مقدم‌ها، کاظمی‌ها و سلیمانی‌ها و... است؛ اما شمر‌های زمانه در کاخ سفید بدانند همان‌طور که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در پیامی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی دادند، فرمودند: «.. خط مقاومت باانگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است، ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.» آری به نقل از فرمانده کل قوا «دوران بزن‌دررو تمام شده است» حالا وقت آن رسیده که ترامپ دیوانه و وحشی، تقاص دیوانگی و حماقت خود را بدهد؛ چراکه از این به بعد همه گزینه‌ها روی میز مقاومت خواهد بود. آمریکا آتشی را روشن کرد که به‌زودی شعله‌های آن دامانش را خواهد گرفت؛ طراحان چنین اقدام وحشیانه و تروریستی و پیاده‌نظام‌های آن در منطقه باید در اندیشه تابوتی برای خود باشند؛ چراکه دیگر هیچ جای منطقه برای آن‌ها امن نخواهد بود. شهادت سردار سلیمانی آغاز نابودی آمریکا و اذنابش در منطقه است.

ارسال نظرات