جمعه ؛ 10 فروردين 1403
18 آبان 1398 - 17:02

فرمانده مرزبانی ناجا: مراقبت از مرز‌های مشترک در دستور کار مرزبانان ایران و پاکستان است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با توجه به تعاملات و رایزنی‌های انجام شده مراقبت از مرزهای مشترک در دستور کار مرزبانان ایران و پاکستان است.
کد خبر : 4337

پایگاه رهنما :

سردار رضایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی منطقه بلوچستان اظهار داشت:  با توجه به تعاملات و رایزنی‌های انجام شده مراقبت از مرزهای مشترک در دستور کار مرزبانان ایران و پاکستان است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه میان جمهوری ایران و دو کشور افغانستان و پاکستان روابط خوبی برقرار است، ادامه داد: سال گذشته مشکلاتی در مرز مشترک با پاکستان داشتیم که با رایزنی و پیگیری‌های انجام شده توسط مرزبانان دو کشور این مشکلات رفع شده است. با تلاش‌های صورت گرفته اخیراً اقدامات مثبتی جهت تسهیل تردد زائران پاکستانی در مرز میرجاوه صورت گرفته که این موضوع نمونه‌ای مصداقی از روابط خوب دو کشور ایران و پاکستان است.

وی با اشاره به مرز دریایی مشترک ایران با کشورهای پاکستان و عمان، خاطرنشان کرد: قرار است در این سفر از بازدیدی از مرزهای دریایی داشته باشیم و در همین راستا برنامه داریم جهت ارتقاء تعامل با گارد ساحلی پاکستان برنامه‌های مشترکی داشته باشیم تا امنیت مطلوبی را در دریا و سواحل برقرار کنیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات