جمعه ؛ 10 فروردين 1403
24 مهر 1398 - 14:25

چرا بازداشت زم مهم است؟

جریان آمدنیوز چشم فتنه خطرناک اختلاف در درون نظام بود که در حریم امن دستگاه‌های امنیتی غرب و با پشتیبانی مالی گسترده ارتجاع منطقه‌ای علیه ملت ایران جولان می‌داد. به لطف خدا و با نیت خالصانه پاسداران اطلاعات سپاه روح‌الله زم اسیر پنجه قدرت دستگاه اطلاعاتی کشور شد.
کد خبر : 4125

پایگاه رهنما:

  1. مهمترین ویژگی این عملیات، معماری دقیق و چند لایه اطلاعاتی است که طی آن و با استفاده از روش‌های نرم اطلاعاتی، سوژه مورد نظر از مجموعه سپرهای حفاظتی که از سوی سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای او فراهم شده بود جدا و وارد تور سازمان اطلاعات سپاه شد.
    2. به صورت طبیعی دستگیری یک فرد که با پوشش کار رسانه ای در حال دروغ‌پراکنی علیه نظام بود نمی‌تواند هدف اصلی طراحی و اجرای این عملیات پرمخاطره باشد.
    3. فرد دستگیر شده کانون تلاقی و تبادل پیام در شبکه تغذیه و پشتیبانی جریان آمدنیوز در داخل و خارج کشور بوده و در اختیار گرفتن وی می‌تواند شناسایی و انهدام مجموعه این شبکه را به دنبال داشته باشد.
    4. در جریان این عملیات، شبکه پیچیده‌ای که برای جنگ ادراکی علیه جمهوری اسلامی طراحی شده بود با مجموعه ساختارها و بسترهای ارتباطی و اطلاعاتی آن در داخل و خارج از کشور مورد ضربه قرار گرفت که ابعاد و دستاوردهای آن به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.
    5. آمدنیوز به عنوان پنجره یک سامانه پیچیده اطلاعاتی از سوی سرویس‌های دشمن برای ایجاد ناامنی روانی در جامعه، تفرقه‌افکنی میان ارکان مختلف نظام و لطمه زدن به سرمایه اجتماعی کشور طراحی شده بود .
    6. هدف اصلی این عملیات، دستیابی به الگوریتم پیچیده‌ای بود که شبکه اعمال جنگ ادراکی علیه افکار عمومی داخلی بر اساس آن طراحی شده بود و سرمایه اجتماعی کشور را مورد هجوم قرار می داد.
    7. اکنون که تهدیدات نظامی علیه ایران با اقتدار و بازدارندگی بومی به صفر میل می‌کند همه هم و غم آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه تحمیل جنگ ترکیبی رسانه‌محور به ملت ایران است و این عملیات برای کشور ما بازدارندگی ایجاد می کند.
    8. جریان آمدنیوز چشم فتنه خطرناک اختلاف در درون نظام بود که در حریم امن دستگاه‌های امنیتی غرب و با پشتیبانی مالی گسترده ارتجاع منطقه‌ای علیه ملت ایران جولان می‌داد. به لطف خدا و با نیت خالصانه پاسداران اطلاعات سپاه روح‌الله زم اسیر پنجه قدرت دستگاه اطلاعاتی کشور شد.
    9. آمدنیوز، ایران اینترنشنال، من و تو، بی‌بی‌سی فارسی و بسیاری دیگر از رسانه‌های وابسته به امپراتوری دروغ، اسب‌های تروای جنگ‌ ترکیبی هستند و برخی در داخل نیز پیاده‌نظام این ارتش رسانه‌ای شده‌اند.
    10. زمانی به یک اجماع نخبگانی و عمومی دست خواهیم یافت که در برابر جنگ رسانه‌ای غرب نیاز به آرایش دفاعی داشته و الزامات این دفاع را آماده کنیم.

برگرفته از مصاحبه یک مقام مسئول در مورد اهمیت بازداشت روح الله زم

منبع: بصیرت

ارسال نظرات