پنجشنبه ؛ 09 فروردين 1403
30 بهمن 1400 - 14:11

آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا اعلام شد/ تمدید محدودیت‌های کرونایی

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اعلام کرد.
کد خبر : 11120

پایگاه رهنما :

 عباس شیراوژن سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به مصوبات آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار داشت: تعطیلی مهدکودک‌ها در شهرهای قرمز به مدت یک‌هفته و دورکاری مادران شاغل دارای فرزند زیر شش سال نیز به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی با بیان اینکه بر تصمیم‌گیری ستاد کرونای استانها در خصوص حضوری یا غیرحضوری بودن آموزش مدارس و دانشگاه‌های آن مناطق تأکید شد، گفت:‌ این موضوع براساس میزان شیوع بیماری در میان دانش‌آموزان و دانشجویان است.

شیراوژن با بیان اینکه در موضوع نظارت بر رعایت جدی‌تر شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط اصناف و وسایل نقلیه به ویژه مترو و خط‌های پروازی تأکید شده است، افزود: کنترل جدی‌تر اجتماعات براساس محدودیت‌های تصویب شده در گذشته به شکلی که اجتماعات فرهنگی اجتماعی و مذهبی در حد 20 درصد ظرفیت فضا و همچنین برگزاری جلسات اداری حداکثر 20 نفر و به مدت حداکثر 90 دقیقه از جمله تصمیمات این ستاد بوده است. 

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: درباره فعالیت کارکنان ادارات تأکید می‌شود که کارکنان باید واکسیناسیون خود را انجام دهند یا هر پانزده روز یکبار تست منفی PCR ارائه دهند.

منبع: فارس

ارسال نظرات