پنجشنبه ؛ 09 فروردين 1403
05 دی 1400 - 22:14

امکان خدمات‌دهی به مشتریان بانک‌های ادغام‌شده در بانک سپه با اجرای طرح ملی ادغام

مدیرعامل بانک سپه گفت: با اجرای طرح ملی ادغام، امکان خدمات‌دهی به مشتریان بانک‌های ادغام‌شده در برخی حوزه‌ها مهیا شد.
کد خبر : 10556

پایگاه رهنما :

به نقل از روابط عمومی بانک سپه، آیت‌اله ابراهیمی در جمع کارکنان بانک سپه استان خراسان رضوی ضمن اشاره به افزایش ظرفیت‌های بانک سپه بعد از ادغام در کنار برخی چالش‌ها بیان کرد: برای حفظ و ارتقای عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی باید از تمام تجارب و دستاورد‌های بانک‌های ادغام‌شده و سپه استفاده کنیم.

وی ضمن تأکید بر عرضه دوباره برخی از محصولات و خدمات بانک‌های ادغامی در سراسر شعب بانک سپه، بر لزوم تنوع‌بخشی خدمات و محصولات بانکی تأکید کرد و گفت: برای عرضه محصولات جدید واحد‌های صف و ستاد باید تعامل دوجانبه و مستمر داشته باشند تا در طراحی آن‌ها ضمن پاسخگویی به نیاز‌های مشتریان، منافع بانک نیز مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل بانک سپه افزود: با اجرای طرح ملی ادغام امکان خدمات‌دهی به مشتریان بانک‌های ادغام‌شده در برخی حوزه‌ها مهیا شد، برای کمک به سودآوری بانک باید از این ظرفیت‌های جدید با استفاده از تجارب کارکنان قدیمی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

ابراهیمی ادامه داد: بانک سپه امروز با داشتن ترکیب نیروی انسانی جوان و با تجربه برای تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین و کارآمدترین بانک کشور و منطقه در تمام حوزه‌ها به‌ویژه در زمینه عرضه خدمات و محصولات الکترونیکی بهترین شرایط را دارد.
منبع: فارس
برچسب ها: بانک سپه ادغام

ارسال نظرات