جمعه ؛ 10 فروردين 1403
27 آبان 1400 - 08:09

اگر تبر ابراهیم بود می‌خواستید چی کار کنید!/ شوخی کاربران با هک زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی توسط گروه «عصای موسی»

گروه هکری «عصای موسی» که این روز‌ها بلای جان صهیونیست‌ها شده برای چندمین بار با ورود به سرور‌های اطلاعاتی این رژیم، تصاویری از مراکز حساس این رژیم منتشر کرد و نشان داد امنیت تل‌آویو سست‌تر از آن چیزی است که صهیونیست‌ها مدعی هستند.
کد خبر : 10249

پایگاه رهنما :

سال‌هاست که گروه‌های سایبری رژیم صهیونیستی در کنار اشغالگری نظامیان آن که سرزمین‌های فلسطینیان را به اشغال خود در آورده‌اند با حمله‌های سایبری، اطلاعات مهم و با ارزش کشور‌های مختلف را سرقت می‌کنند. اما این وضع دوام چندانی نیاورده و اخیرا شاهد هستیم که در چند سال گذشته گروه‌های هکری اقدام به حمله سایبری و هک سیستم‌ها و نفوذ به شبکه‌های شرکت‌های مختلف این کشور می‌کنند.
 


مدتی است یک گروه هکری، موسوم به «عصای موسی» (Moses Staff ) اعلام موجودیت کرده و هر از چند گاهی با شعار «افشاگری علیه جنایات اسرائیل» اخباری راجع به هک زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی منتشر می‌کند.

ماه اکتبر این گروه هکری اطلاعات حساس صدها سرباز ارتش رژیم صهیونیستی را افشا کرد. اطلاعاتی حساس شامل «نام، آدرس، رده و واحد صدها سرباز و افسر» ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله سایبری افشا شد.

«عصای موسی» همچنین تصاویر شخصی «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را منتشر و تاکید کرد «ما از تمامی تصمیم‌های شما مطلعیم و در نهایت جایی را هدف قرار می‌دهیم که انتظار آن را ندارید.» پیشتر نیز گروه «عصای موسی»، ۳ شرکت مهندسی رژیم صهیونیستی را هدف حمله سایبری قرار داد.

گروه هکری «عصای موسی» که این روز‌ها بلای جان صهیونیست‌ها شده است برای چندمین بار با ورود به سرور‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، تصاویر و نقشه‌های سه‌بعدی را از مراکز حساس این رژیم با دقت پنج سانتی منتشر کرد و نشان داد که امنیت تل‌آویو سست‌تر از آن چیزی است که صهیونیست‌ها مدعی هستند.

این گروه هکری حجم گسترده‌ای از اطلاعات را درباره اراضی اشغالی منتشر کرده است و می‌‎گوید «ما به زیرساخت‌های سایبری رژیم جنایتکار صهیونیستی نفوذ کرده و توانستیم ۲۲ ترابایت تصاویر ۳ بعدی را از تمام مناطق اسرائیل پیدا کنیم که توسط خود آنها با دقت ۵ سانتیمتر گرفته شده است»

گروه هکری عصای موسی همچنین فایلی را افشا کرده که مربوط به برنامه جاسوسی_ فضایی رژیم صهیونیستی است، در این فایل موقعیت دقیق پروژه اوفک (ofek) ارتش اسرائیل (ماهواره‌های این رژیم) اطلاعات، شرایط و نقشه‌های مربوط به آن موجود است. گفتنی است سازمان فضایی رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۸۸ سلسله ماهواره‌های جاسوسی تحت عنوان اوفک را برای رصد و جاسوسی کشورهای منطقه و نیز برنامه هسته‌ای ایران به فضا پرتاب کرده است. این گروه هکری همچنین لیستی از برخی اعضای ارتش سایبری رژیم صهیونیستی موسوم به ۸۲۰۰ را منتشر کرده است.

این ماجرا نیز مانند فرار اسرای فلسطینی از زندان فوق امنیتی اسرائیلی‌ها دروغین بودن ادعاهای اشراف امنیتی صهیونیست‌ها را نشان داد. چندی پیش شش اسیر فلسطینی همچون فیلم‌های هالیوودی با حفر تونل از داخل زندان فوق امنیتی جلبوع در فلسطین اشغالی، توانستند فرار کنند تا نهادهای امنیتی صهیونیستی در شوک فرو روند.

اما کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز واکنش‌هایی در این زمینه داشته‌اند که برخی از آن‌ها در ادامه از نظرتان می‌گذرد.
 

 

 

 

 

▪️ گروه عصای موسی فقط مونده دفعه بعدی رنگ لباس زیر نخست وزیر اسرائیل رو منتشر کنه، چون عملا چیزی باقی نمونده که منتشر نکرده باشن :)) 

منبع: فارس

ارسال نظرات